Vinkkejä joustavampiin varauspalveluihin
25.10.2021
Pahoittelemme ajoittain pidentyneitä vastausaikoja myyntipalvelussamme.
Tässä vinkkejä, miten saat nopeasti varaukset hoidettua sähköisissä kanavissa:
Haikko Chat - virtuaalinen kartanonemäntä Emilie auttaa 24/7
Uusi Chatbot-palvelumme auttaa löytämään tietoja nettisivuiltamme ja opastaa yleisissä hotelliin ja varauksiin liittyvissä asioissa. Chat-ikkuna aukeaa automaattisesti Haikon nettisivuillamme.
Huonevaraukset 1-9 henkilölle tai majoituslahjakorttien lunastus
Puhelimitse voit hoitaa seuraavat varaukset: lisävuoteet ja lemmikkihuoneet. Myyntipalvelu auki arkisin klo 10-16. Muuten suosittelemme tekemään huonevaraukset tai majoituslahjakorttien lunastukset nettisivuillamme.
Kylpyläkäynti
Uusien toimintatapojemme mukaisesti kylpylän altaille ja saunoihin pääsee hotellin majoittuvana vieraana, kuukausikortilla tai sarjalipulla vain ennakkovarauksella.
Pöytävaraukset ja ravintoloiden aukioloajat
Suosittelemme ennakkovarausta Kartanoravintolaan 1-8:lle.
Tee pöytävaraus
Voit myös perua pöytävarauksen sähköisesti.
Puhelimitse vain viime hetken peruutukset tai varaukset ma-pe klo 15-18 hovimestari, puh. 019 5760763
Kartanon terassille ja Haikko Bistroon et tarvitse pöytävarausta - tervetuloa!
Katso ravintoloiden aukioloajat
Kylpylähoidot
Katso vapaat hoidot ja tee varaus
Peruutukset puhelimitse hoitovaraamoon 0400 980 081, sähköpostitse haikko@relaxcenter.fi
Hoitovaraamo avoinna: ma-ke 9-17, to-la 10-18 ja su 10-14
Iloisiin näkemisiin Haikossa!