Vinkkejä joustavampiin varauspalveluihin

25.10.2021

Haikon kylpylä

Pahoittelemme ajoittain pidentyneitä vastausaikoja myyntipalvelussamme.

Tässä vinkkejä, miten saat nopeasti varaukset hoidettua sähköisissä kanavissa:

Haikko Chat - virtuaalinen kartanonemäntä Emilie auttaa 24/7

Uusi Chatbot-palvelumme auttaa löytämään tietoja nettisivuiltamme ja opastaa yleisissä hotelliin ja varauksiin liittyvissä asioissa. Chat-ikkuna aukeaa automaattisesti Haikon nettisivuillamme.

Huonevaraukset 1-9 henkilölle tai majoituslahjakorttien lunastus

Puhelimitse voit hoitaa seuraavat varaukset: lisävuoteet ja lemmikkihuoneet. Myyntipalvelu auki arkisin klo 10-16. Muuten suosittelemme tekemään huonevaraukset tai majoituslahjakorttien lunastukset nettisivuillamme.

Kylpyläkäynti

Uusien toimintatapojemme mukaisesti kylpylän altaille ja saunoihin pääsee hotellin majoittuvana vieraana, kuukausikortilla tai sarjalipulla vain ennakkovarauksella.

Varaa kylpyläkäynti


Pöytävaraukset ja ravintoloiden aukioloajat

Suosittelemme ennakkovarausta Kartanoravintolaan 1-8:lle.
Tee pöytävaraus

Voit myös perua pöytävarauksen sähköisesti.
Puhelimitse vain viime hetken peruutukset tai varaukset ma-pe klo 15-18 hovimestari, puh. 019 5760763

Kartanon terassille ja Haikko Bistroon et tarvitse pöytävarausta - tervetuloa!

Katso ravintoloiden aukioloajat

 

Kylpylähoidot

Katso vapaat hoidot ja tee varaus
Peruutukset puhelimitse hoitovaraamoon 0400 980 081, sähköpostitse haikko@relaxcenter.fi

Hoitovaraamo avoinna: ma-ke 9-17, to-la 10-18 ja su 10-14

Iloisiin näkemisiin Haikossa!